Bloed Inzameling 30/9 18.00-21.00

Wees een held voor Emma, kom bloed geven.
Steun mensen die het nodig hebben

Via deze link (https://donorportaal.rodekruis.be/GroupLanding.aspx?s=scouts%20boutersem) en de QR-code op het kaartje kan je inschrijven om bloed te geven vrijdag 30 september tussen 18u en 21u in de Stenen Blok van scouts Boutersem.

Als je op de link klikt zal je 06u00 en 09u00 zien staan, maar het gaat wel degelijk van 18u00 tot 21u00 door. Vooraf registreren is verplicht en we zouden graag snel weten hoeveel volk we kunnen verwachten (er is een minimum en maximum capaciteit), daarom vragen we om tijdig te registreren.

Via een donorzelftest op de site van het Rode Kruis kan je nagaan of je bloed mag geven.

Ben je al donor in Boutersem of elders dan is dit super. Op dinsdag 25 oktober is de volgende periodieke bloedinzameling in Boutersem.  Een bloedgift dan is ook een goede keuze. Bloed geven kan om de 3 maanden.

Met de extra bloedinzameling op 30 september voor Emma hopen we op extra donoren en op een extra voorraad bloed.