Laatste vergadering 21/5 (zee? of toch niet...)

Beste leden en ouders,

We moeten jullie helaas melden dat onze reis naar zee niet door kan gaan.

Het ongeregeld zootje van de nmbs is blijkbaar incapabel om een simpele groepsreis, die ruim op voorhand aangevraagd was, in te plannen. Het is ook vrij schandalig dat ze ons hier nu pas van op de hoogte brengen. We hebben nog uren gebeld en gemaild om toch nog iets te forceren, maar dat is dus niet gelukt. Uiteraard blijven we niet bij de pakken zitten en hebben we ondertussen ook naar alternatieven gezocht. Daarom stellen we jullie nu het volgende voor:

De kabouters, welpen, jonggidsen, jongverkenners en akabe zullen deze zaterdag met z’n allen naar het provinciaal domein, de Halve Maan, in Diest gaan. We spreken hiervoor om 14u af aan het kerkplein in Boutersem om vanaf daar te carpoolen naar Diest. Dus steek die zwemkledij nog niet in de kast, want we gaan ze daar nog kunnen gebruiken. Om 18u mogen jullie je kinderen terug komen ophalen aan de Halve Maan. De prijs voor -12-jarigen bedraagt €2 en voor +12-jarigen is dat €4. We zouden willen vragen om dat bedrag over te schrijven op BE63 7310 4647 6008 met vermelding van naam en tak. We zullen bij de mensen, die reeds € 12 voor zee betaald hebben, dat bedrag aftrekken en de rest terugstorten.

De givers en jin hebben nog een ander alternatief in petto, maar hiervoor zullen ze de ouders en leden apart nog van op de hoogte brengen.

De kapoenen blijven uiteraard bij hun oorspronkelijk plan en gaan van 13u-17u naar het provenciaal domein in KESSEL-LO.

We bedanken jullie alvast voor jullie begrip en kijken er naar uit om jullie zaterdag allemaal te zien. Als er nog vragen zouden zijn mogen jullie altijd een mailtje sturen naar de groepsleiding.

Tot dan!

Stevige linker,