Chilislag 9 september

Beste ouders, leden, sympathisanten

De vakantie loopt ten einde, wat ook betekent dat onze fantastische kampen erop zitten.

Naast de onvergetelijke, prachtige herinneringen kregen we dit jaar helaas ook te maken met een financiële tegenvaller. Om uit de kosten te raken en zorgeloos het nieuwe scoutsjaar in te kunnen vliegen organiseren we dit jaar een Chilislag!

Op zaterdag 9 september is iedereen welkom om onze overheerlijke chili con/sin carne te komen proeven op ons scoutsterrein tussen 12 en 15u of tussen 17u30 en 21u. Wie liever thuis de voeten onder tafel schuift kan tussen deze uren ook een portie komen afhalen.

De bar blijft de hele namiddag open en zal frisse dranken voorzien aan democratische prijzen! Voor de maaltijd vragen we een vrije bijdrage die cash of met Payconiq betaald kan worden.

Om voedselverspilling tegen te gaan maar ook zeker niet te weinig eten te voorzien, vragen we om voor 7/09 uw bestelling (ter plekke/ afhaal) op voorhand door te geven via deze Google Form:

Wij zijn alvast onze Mexicaanse kooktalenten aan het opwarmen, hopelijk hebben jullie er evenveel zin in! Enthousiaste groeten en tot dan!