Verhuur

Wij verhuren de 'Stenen Blok' (max 30 pers. inclusief leiding, fouriers, kookploeg,...), het gebouw is uitgerust met een volledige keuken, alsook sanitair met toiletten en douches.

Adres en ingang van de 'Stenen Blok'(voor de GPS) zijn hier te vinden:
Stenen Blok Elzestraat 11A , 3370 Boutersem
Klik hier voor het document met alle informatie over het gebouw

Onze terreinen zijn midden in het dorp gelegen, met een winkel, apotheek, enkele speelterreinen, bushalte en station op wandelafstand.
Hier kan u een kaart vinden met de belangrijkste naburige plaatsen

U kan hier de beschikbaarheid van de lokalen controleren:

Kalender 2023

Kalender 2024

!! WIJ VERHUREN NIET LANGER VOOR LEEFWEKEN OF WEEKENDS ZONDER LEDEN WEGENS OVERLAST !!

Vul het formulier hieronder in om je aanvraag in te dienen. Indien er nog andere vragen zijn, mag u gerust mailen naar lokalen@scoutsboutersem.be.

Kijk regelmatig je spam na, onze mails durven daar wel eens te belanden!!

:
    CAPTCHA
    Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
    12 + 6 =
    Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.