Algemene info

Inschrijvingen scoutsjaar 2023-2024

Het nieuwe scoutsjaar zal binnenkort van start gaan, daar zal je alle informatie over vinden in de skoetjes van elke tak. Indien je graag lid wilt worden of blijven van de scouts moet je het volgende doen:

Ik wil lid worden van de scouts! Ga naar de pagina 'lid worden' en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Na ten laatste een week zal je van ons een lidnummer ontvangen en een mail met verdere informatie over hoe je de inschrijving moet vervolledigen.

Ik ben al lid en wil dit graag blijven! Het enige wat je moet doen is inschrijvingsgeld betalen en daarbij de mededeling zetten met de naam van het lid en de tak waarin je kind zal zitten. Dit jaar bedraagt het inschrijvingsgeld 60 euro, storten doe je op BE63 7310 4647 6008.

Heb je nog vragen over de inschrijving? Mail dan naar groepsleiding@scoutsboutersem.be

Indien u problemen hebt om het lidgeld te kunnen betalen kan u ons altijd contacteren. Dan zoeken we samen naar een discrete oplossing.

Groepsleidingsbrief

Algemene info over de werking
Hier kan u alle info vinden over de (her)inschrijving van uw kind, de medische steekkaart, vergaderingen, ..

Groepsadministratie en individuele steekkaart