Givers

De Wet:

We hopen natuurlijk dat jullie die wel kennen, maar toch voor de noobies onder ons geven we ze nog een keer:

Wij zijn givers.

Wij wagen het avontuur.

We zijn kameraden en willen eerlijk zijn met elkaar.

We willen samenwerken en beslissen.

We zeggen onze mening en luisteren naar die van anderen.

Zelf zet ik al eens de eerste stap.

Ik help graag waar ik kan.

Ik wil winnen, maar kan verliezen.

Ik respecteer wat waardevol is: mens, natuur en materiaal.

Leidingsvoorbeeld zal ons hierbij helpen.

Algemene regels:

- Kom op tijd, ten laatste 14u in het giverlokaal.

- Steeds scoutshemd aanhebben, met sjaaltje!

- Leiding heeft altijd gelijk.

Maart

02/03: 14-17u

08/03-10/03: WEEKEND!!!

Leefweek is nog maar juist gedaan en het is al weer tijd voor het tweede weekend, gelukkig zijn we elkaar nog niet beu!

Meer informatie vinden jullie in de weekendbrief.

16/03: leidingswissel 14-17u

Na dat weekend zijn we elkaar misschien toch een beetje beu, vandaar dat we vandaag een leuke bende nieuwe leiding op jullie afsturen. Gedraag jullie een beetje en tot over 2 weken!

23/03: geen scouts

Vandaag is de leiding zelf op weekend, dus jullie zullen ons nog een extra weekje moeten missen.

Zaterdag 30 maart: GEEN VERGADERING

Wéér moeten jullie ons missen... De leiding krijgt vandaag vormingen van nog professionelere leiding over hoe wij nóg betere leiding kunnen worden

06/04: woudloperskeuken 11-14u

Er is mooi weer voorspeld dus wat is er dan beter dan ne goeie woudloperskeuken te doen? Kom massaal af met de fiets (die liefst volledig in orde is) en neem je gamel, een drinkbus met water, een rugzak of fietstassen en ne goeie honger mee, wij zorgen voor de rest!

PS: deze vergadering kan wat uitlopen, maar hoe meer scouts, hoe beter!

13/04: Techniekenvergadering 14-17u

Kom je bewijzen als een echte scout en sjor de beste constructie in elkaar. Wie weet verdien je zo wel de kans om de zithoek op kamp te mogen ontwerpen?

Voor de kneusjes onder jullie die niet meer goed weten hoe ze moeten sjorren biedt de leiding eerst een snelcursus 'sjorren voor dummies' aan.

Ter info:
Weekend: 8-10 maart