Groepsleiding

Het groepsleidingsteam kent dit jaar enkele wijzigingen. Sayra en Joran worden vervangen als hoofdgroepsleiding door Bram Lisen en Fien Dewinter, ook Lars zal de fakkel doorgeven. Milan Wilmaers blijft een vaste waarde binnen het groepsleidingsteam. We willen Joran, Sayra en Lars heel hard bedanken voor hun jarenlange inzet en vullen het team dit jaar aan met Pepijn Cosemans en Ferre Wolfs. Voor vragen of bezorgdheden aan ons adres kan u steeds terecht op groepsleiding@scoutsboutersem.be of mag u ons altijd bellen of aanspreken voor of na de vergadering. Alle andere contactgegevens van bijvoorbeeld takleiding en andere praktische zaken zijn ook nog steeds te vinden op onze website www.scoutsboutersem.be.