Kapoenen

Het Kapoenenlied:

één-twee-drie-vier -Kapoenen maken veel plezier,
één-twee-drie-vier -Kapoenenland is hiér (sprongske)
En zonder iemand bij de hand komt niemand door kapoenenland,
één-twee-drie-vier -Kapoenenland is HIER (sprongske)

Zaterdag 27 April (14u-17u) : Cupcake vergadering

beste kleine kapoentjes,

Zijn jullie klaar voor het lekkerste, meest smullige spel van heel het jaar. Waar we samen de keuken in duiken om de heerlijkste cupcakes van het land te maken.

MAAARRRR..... Deze magische ingrediënten krijgen jullie niet zomaar, jullie moeten hard strijden om zo de vergadering af te sluiten met verrukkelijke CCUPPPCAKEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!

Maak jullie klaar voor een lekker vol buikje!!

Tot dan, Smullers

Zaterdag 4 Mei (14u-17u) : Groot spel (meer info volgt)

Omdat het de voorlaatste vergadering is gaan Sakki en Jezus speciaal uren lang vergaderen om zo weeral een FANTASTISCH spel in elkaar te flansen.

Jullie gaan goed moeten opletten en jullie hoofdjes goed moeten laten werken, zodat jullie het spel kunnen VERSLAAANNNNNNN. (meer info volgt)

Zaterdag 11 Mei (13u-17u) :  PROVENCIAAL DOMEIN!!!

Liefste kapoentjes,

het is zover... De laatste vergadering onder ons van het jaar... Snif snif.. Laat ons daarom sterk afsluiten, door eens een stapje in de buitenwereld te zetten! We gaan vandaag naar het provinciaal domein in Kessel-Lo!!! Zorg dat je uitgeslapen bent en gegeten hebt zodat je helemaal opgeladen bent want dit is één van de grotere speeltuinen in de buurt!! Jawel, toegegeven, hij is zelfs een tikkeltje cooler dan die van de scouts 😉 We spreken af om 13u op PARKING 4, dat is die aan de Domeinstraat. < Carpoolen is een tip! 🚗 Niet te vergeten zijn: Sjaaltje, drinkbus, zonnecrème en je voelt hem al komen... Je goed humeur natuurlijk! Om 17u worden jullie op dezelfde plek terug opgepikt door jullie ouders. TOT DAN!!!

Zaterdag 18 Mei (14u-17u) : Slotfeest

Aan alle sprookjes komt een eind, ook aan deze memorabele parel van een scoutsjaar dat het al geweest is.... Om dit samen met iedereen te vieren doen we een groot 7 takkenspel waar we als scouts in eenheid samen afsluiten! Er kan gedanst worden en er moet gefeest worden!

Treur ook niet te hard, lieve kapoenen. Over anderhalve maand is het alweer KAAAAAAAAAAMP!!!!!!!

KAMP: 1-6 juli :VERDERE INFO VOLGT!!!

Alle foto's van activiteiten doorheen het jaar kan je terugvinden in de Facebookgroep Foto's Scouts Boutersem