Givers

De Wet:

We hopen natuurlijk dat jullie die wel kennen, maar toch voor de noobies onder ons geven we ze nog een keer:

Wij zijn givers.

Wij wagen het avontuur.

We zijn kameraden en willen eerlijk zijn met elkaar.

We willen samenwerken en beslissen.

We zeggen onze mening en luisteren naar die van anderen.

Zelf zet ik al eens de eerste stap.

Ik help graag waar ik kan.

Ik wil winnen, maar kan verliezen.

Ik respecteer wat waardevol is: mens, natuur en materiaal.

Leidingsvoorbeeld zal ons hierbij helpen.

Algemene regels:

- Kom op tijd, ten laatste 14u in het giverlokaal.

- Steeds scoutshemd aanhebben, met sjaaltje!

- Leiding heeft altijd gelijk.

Mei

04/05: 14-17u

Goed nieuws het skoetje werkt terug en jullie zijn zoals gewoonlijk welkom van 2 tot 5 voor een epische vergadering!

11/05: Zee

Het einde van het scoutsjaar komt weer in zicht wat betekent dat we weer met zen allen naar zee gaan! Wees massaal aanwezig en doe alvast een klein offer aan de weergoden. Neem sowieso een lunchpakket, zwemgerief, je scoutshemd en wat zakgeld mee, maar ook voor een voetbal, frisbee of spikeball is zeker genoeg plek op de trein!

Meer informatie rond de uren volgt later.

18/05: slotfeest 14-17u

Tradities zijn er om gebroken te worden want dit jaar is zee niet de allerlaatste vergadering van het jaar maar komen we nog één keer samen om met heel de scouts samen een spel te spelen. Aansluitend aan het slotfeest organiseren we nog een gezellige bbq waar jullie hele familie ook meer dan welkom is. Wij voorzien drank en side dishes, jullie voorzien jullie eigen vleesjes. Er wordt wel gevraagd jullie hiervoor in te schrijven, de link hiervoor en meer informatie hebben jullie normaal gezien via mail gekregen!

TOT OP KAMP!!!!!!!!!

Ter info: